Informacja dotycząca sposobu złożenia skargi/wniosku w Komendzie Powiatowej Policji w Pucku
Skargi/wnioski można składać:
- listownie na adres: KOMENDA POWIATOWA POLICJI
ul. Dworcowa 5
84 – 100 PUCK
- osobiście – w Biurze Przepustek KPP w Pucku na ul. Dworcowa 5
Oficer Dyżurny: tel. 47 742 52 22
sekretariat: 47 742 52 02
- za pośrednictwem ePUAP- adres strony internetowej www.epuap.gov.pl.
- za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres:
rzecznikpuck@gd.policja.gov.pl
WAŻNE!
W dni robocze, w godzinach 8.00 – 15.00 w siedzibie Komendy Powiatowej Policji adres jw. funkcjonariusze działający w imieniu Komendanta Powiatowego Policji – przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków dotyczących działalności Policji oraz udzielają informacji telefonicznie 47 742 52 22
WAŻNE!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Skarga/Wniosek powinny zawierać:
- imię i nazwisko wnoszącego,
- dokładny adres do korespondencji,
- dokładny opis zdarzenia.
WAŻNE!
Skargi w imieniu innych osób można składać wyłącznie za ich wiedzą i zgodą. Brak zgody powoduje, że taką skargę pozostawia się w aktach skargi bez udzielenia odpowiedzi występującemu.
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska oraz adresu osoby wnoszącej sprawę pozostawione będą bez rozpoznania.